Heeft u een klacht?

Neem dan contact op met één van de medewerkers van Zorggroep de Hooimijt. Wij zullen er samen met u alles aan doen om tot een oplossing te komen.

Mochten wij er samen niet uitkomen, dan kunt u contact opnemen met de klachtencommissie van Stichting Expertisecentrum Klacht- en Gezondheidsrecht. Kijk voor meer informatie op www.eckg.nl

Klik hier voor het klachtenreglement.

 

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan u adviseren en begeleiden tijdens het klachtenproces.

Contactinformatie klachtenfunctionaris
Naam: Suzanne Binda 
Emailadres: S.Binda@eckg.nl
Telefoonnummer: 0237001210 (bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 12.00).

 

Externe klachtencommissie

U kunt uw klacht indienen bij de externe klachtencommissie. Dit kan op de volgende manieren:
- Via het online klachtenformulier. Klik hier voor het online klachtenformulier.
- Via de mail naar: klachtenbehandeling@eckg.nl

- Per post naar:
Stichting Klachtencommissie Gezondheidszorg
t.a.v. de ambtelijk secretaris
Lombokstraat 20
2022 JB, Haarlem